دسترسی سریع به برخی از گروه های پر بازدید

‎‏آرایشی و بهداشتی   ‎‏گن بعد از جراحی   ‎‏جوراب واریس   زانوبند‎‏   ‎‏کمربند طبی   گن   دستگاه فشار خون   ‎‏محلول ضدعفونی کننده   کرم سیکالفیت‎‏

با کیفیت ترین و دقیق ترین فشارسنج آلمانی

نویسنده Mr. Shafiee 1396/11/15 12:55:00 0 نظر گروه : محصولات ماهان طب,گروه : معرفی برترین های تجهیزات پزشکی,
دقیق ترین فشارسنج آلمانی
در این مقاله بطور خلاطه نظر کارشناس فنی شرکت تجهیزات پزشکی ماهان طب در مورد بهترین و دقیق ترین مارک فشارسنج آلمانی بیان شده است و دلایل ایشان بر این ادعا، بر اساس تجربیات شخصی ایشان طی سالها فعالیت در حوزه تعمیرات این دستگاه ها می باشد.
دستگاه فشارسنج بر اساس نحوه عملکرد از یک منظر کلی به سه مدل دستگاه فشار خون دیجیتالی، عقربه ای و جیوه ای تقسیم بندی میگردد. از اینرو کمپانی های سازنده ی این نوع از دستگاه ها با رعایت نکات فنی و استاندارد های بین المللی موجود سعی در تولید دقیق ترین دستگاه های فشارسنج تحت لوای برند خود دارند.

یکی از سولاتی که همه روزه ، همکاران بنده در مرکز مشاوره و خرید تجهیزات پزشکی ماهان مدیکال وابسته به شرکت تجهیزات پزشکی ماهان طب  با آن مواجه هستند، از این قرار است که بهترین و  دقیق ترین مارک فشارسنج آلمانی چیه ؟
چرا آلمانی ؟ چرا هموطنان ما بر این باور هستند که برند آلمانی بهترین و با کیفیت ترین محصول در میان تمامی برندهای موجود در بازار است؟ بنظر شخصی بنده، این موضوع ریشه در اتفاقات مربوط به دوران جنگ جهانی و پس از آن دارد که آلمان ها بواسطه احساس نیاز به تجهیزاتی با دوام ، با کیفیت و کارا رو به تولید محصولاتی آوردند که نه تنها در ایران بلکه در تمامی دنیا منحصر بفرد بود و هست. بنابراین در این مجال بطور اختصاصی تنها در خصوص دستگاه های فشارسنج آلمانی صحبت خواهیم نمود و در سعی بر آن داریم بطور مشخص و دقیق پاسخ مستقیم سوال فوق را بیان نماییم.
نمایندگان رسمی دو برند از دستگاه های فشار خون معتبر آلمانی در ایران از سال ها قبل در زمینه واردات این تجهیزات فعالیت داشته اند و بنده افتخار این را داشته ام که از سال ها قبل با دفاتر فنی این مجموعه ها در ارتباط و همکاری باشم. برند آلمانی بیورر (BEURER) و همچنین مارک ریشتر (RIESTER) هر کدام در زمینه تولید انواع دستگاه فشارسنج فعال هستند و محصولات بسیار خوبی را در این بخش تولید و به بازار عرضه می نمایند.
بنظر شخصی بنده دوام و کیفیت قطعات داخلی و همچنین تکنولوژی بکار رفته در فشارسنج های دیجیتالی بیورر در مقایسه با دیگر انواع دستگاه فشارسنج این کمپانی بالاتر بوده و همچنین از نظر آپشن های جانبی همچون ظرفیت ذخیره سازی اطلاعات کاربر، نمایش ضربان قلب، آریتمی، گزارش های مقایسه ای و میزان مصرف باطری از سایر برند های آلمانی موجود در ایران بالاتر می باشد. بنابراین در صورتیکه عزیزان بنده قصد داشته باشند از دستگاه های فشارسنج دیجیتالی آلمانی استفاده نمایند پیشنهاد من به آنها انتخاب یکی از مدل های برند بیورر خواهد بود.
حال اگر کسی از من سوال نماید از نظر فشارسنج عقربه ای کدام برند آلمانی را پیشنهاد خواهی کرد، به توصیف کیفیت قطعات داخلی مانومتر یا همان گیج فشارسنج عقربه ای ریشتر میپردازم و اینکه چگونه با ظرافت و دقت خاصی این قطعات تولید و در یک مجموعه یکپارچه در کنار هم گردآوری و اسمبل شده اند زیرا مهمترین بخش یک فشارسنج عقربه ای ، مانومتر است و سایر قطعات نظیر پوآر، شلنگ های رابط و کاف در صورت از بین رفتن براحتی قابل تعویض بوده و در دقت اندازه گیری دستگاه تأثیری ندارند. ولی از آنجاکه یکی دیگر از عوامل دقت در اندازه گیری فشار خون توسط دستگاه های فشارسنج عقربه ای مهارت فرد اوپراتور می باشد از اینرو در مدل های کوچک، تأثیر کیفیت گوشی پزشکی مورد استفاده در این مدل ها بر دقت اندازه گیری را نیز نباید فراموش کرد. با همه این توصیفات در نهایت بنظر شخصی بنده ، دستگاه های فشارسنج عقربه ای برند ریشتر آلمان در میان سایر مدل های این بخش از کیفیت و دوام بالاتری برخوردار هستند.
در اینجا از توجه شما بزرگواران به عرایض بنده سپاسگزارم و امیدوارم بطور خلاصه و بسیار کوتاه بطور مسقیم به سوال عزیزان در خصوص “ بهترین و با کیفیت ترین فشارسنج آلملنی” پاسخ داده باشم. همچنین در صورتیکه عزیزان سوالات تخصصی ترین در این بخش داشته باشند می توانند در ایام هفته و در طی ساعات اداری با دفتر فنی شرکت تجهیزات پزشکی ماهان طب تماس بگیرند. من و سایر همکاران در این بخش پاسخگوی سوالات شما خواهیم بود.
سلامت و پیروز باشید.

مهندس امیررضا شفیعی - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
واحد فنی شرکت تجهیزات پزشکی ماهان طب

سایر مقالات مجله پزشکی ماهان مدیکال

سایر مقالات گروه - محصولات ماهان طب,سایر مقالات گروه - معرفی برترین های تجهیزات پزشکی,

ارسال یک نظر

پربازدیدترین مقالات
رنگ ادرار قهوه ای نشانه چیست

رنگ ادرار قهوه ای نشانه چیست

Mahan Medical 1399/08/09 23:39:25 6
جفت قدامی چیست؟

جفت قدامی چیست؟

Mahan Medical 1401/06/19 02:09:01 6
حساسیت به توت فرنگی

حساسیت به توت فرنگی

Mahan Medical 1401/05/12 02:01:01 1
12 دلیل  ریزش موی بدن

12 دلیل ریزش موی بدن

Mahan Medical 1400/04/10 12:05:26 0
پرش لب چیست؟

پرش لب چیست؟

Mahan Medical 1401/12/26 14:00:01 1
علت سرفه‌ های مداوم چیست؟

علت سرفه‌ های مداوم چیست؟

Mahan Medical 1400/01/24 11:48:29 3
جدیدترین مقالات ماهان مدیکال
آشنایی با نرم افزار Zebra Medical Vision

آشنایی با نرم افزار Zebra Medical Vision

Mahan Medical 1402/12/20 08:00:02 0
پلتفرم AnvoyAi

پلتفرم AnvoyAi

Mahan Medical 1402/12/18 08:00:01 0
نرم افزار تحلیل تصاویر پزشکی

نرم افزار تحلیل تصاویر پزشکی

Mahan Medical 1402/12/17 17:00:02 0

  فیلتر کردن