مشتریان گرامی به اطلاع میرسانیم ، شرکت تجهیزات پزشکی ماهان طب و واحد فروش وبسایت ماهان مدیکال از تاریخ 1402/12/28 لغایت 1403/01/13 تعطیل میباشد.

شرکت ايزاولا آمریکا

کمپانی ایزاولا آمریکا تولید کننده انواع گن های پس از عمل جراحی سینه، شکم، لیپوساکشن، لیپوماتیک ، لیپولیز، لیپوست و پیکرتراشی

کمپانی بزرگ ايزاولا در سال 2008 با سرمایه گذاری جمعی از متخصصان رشته مهندسی پزشکی و نساجی در ایالت تکزاس آمریکا تاسیس گردید و از ابتدا با تمرکز بر تولید تخصصی گن های پزشکی ( گن های بعد از عمل جراحی، ساکشن، لیپولیز و لیپوماتیک، ماموپلاستی و سایر عمل های زیبایی) مشغول به فعالیت بوده است. گن های تخصصی ایزاولا بافته شده از الیافی با خاصیت آنتی باکتریال بوده و این امر گن های درمانی ايزاولا را به گزینه ای مناسب جهت استفاده پس از عمل های جراحی ليپوماتيك ،  ليپوساكشن ، ليپوليز مبدل ساخته است. نکته قابل توجه در اعمال جراحی وجود زخم باز  جهت خروج ترشحات و یا اسکار و جای بخیه بعد از جراحی بوده و استفاده از الیاف آنتی باکتریال به طرز چشمگیری ریسک ابتلا به عفونت را کاهش می دهد. الیاف گن های جراحی ایزاولا علاوه بر خاصیت آنتی باکتریال دارای قابلیت تنفس (BREATHABLE) بوده و بواسطه وجود منافذ بسیار ریز و غیر قابل رویت در پارچه علاوه بر اجازه عبور جریان هوا باعث متعادل نگه داشتن شرایط تعریق بدن بیمار می شود. به بیان دیگر، عملکرد این پارچه مشابه عملکرد پوست انسان می باشد. گن های ايزاولا مخصوص بعد از عمل جراحی ليپوماتيك ،  ليپوساكشن ، ليپوليز ، پروتز سينه ، تزريق چربي به باسن ، پروتز باسن و سایر عمل های جراحي زيبايي  با در نظر گرفتن وضعیت بیمار پس از عمل جراحی، طراحی شده اند تا بهترین نتیجه را همراه با نهایت راحتی برای بیماران به ارمغان آورند.

تماس با کارشناسان ماهان مدیکال 77 05 22 22 - 021
نمایش:
مرتب کردن براساس:

سوتین طبی BR02 ایزاولا - رنگ مشکی

سوتین طبی ( سینه بند طبی ) و گن بعد از عمل های جرا..

2,060,100 تومان

سوتین طبی BR05 ایزاولا - رنگ کرم

گن سوتینی بعد از عمل های جراح سینه BR05 - رنگ مشکی..

ناموجود

سوتین طبی BR02 ایزاولا - رنگ کرم

سوتین طبی و گن بعد از عمل های جراح سینه BR02 ایزاو..

ناموجود

سوتین طبی BR05 ایزاولا - رنگ مشکی

گن سوتینی بعد از عمل های جراح سینه BR05 - رنگ مشکی..

ناموجود

  فیلتر کردن