مشتریان گرامی به اطلاع میرسانیم ، شرکت تجهیزات پزشکی ماهان طب و واحد فروش وبسایت ماهان مدیکال از تاریخ 1402/12/28 لغایت 1403/01/13 تعطیل میباشد.
پشتی طبی صندلی خودرو - اتومبیل - ماشین هوشمند

مشتری گرامی
در نظر داشته باشید موجودی و قیمت وبسایت به روز بوده و نیاز به استعلام تلفنی نیست، هرآنچه که قابلیت اضافه شدن به سبد خرید را داشته باشد موجود است. مشتریان ساکن شهر تهران میتوانند در هنگام ثبت سفارش تاریخ و بازه ی زمانی تحویل کالا را انتخاب نمایند و برای سایر شهرها تاریخ تحویل بر اساس شرایط پست و تیپاکس میباشد.

پشتی طبی صندلی خودرو - اتومبیل - ماشین هوشمند

پشت کمری هوشمند از خاصیت انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و برای مراقبت از کمر و پرکردن گودی آن در هنگام رانندگی، کار با کامپیوتر ،نشستن پشت میزکار و مبلمان منزل کاربرد دارد.

این محصول ساخته شده از فوم پلی اورتان وارداتی، آرامش و راحتی را در در حین رانندگی برای شما به ارمغان می آورد.فوم هوشمند حالت خود را با شکل ستون فقرات شما تغییر می دهد و با این مهم حالت ستون فقرات شما را به صورت صاف و در یک راستا حفظ می نمایدو با این عمل وضعیت کمر شما را بعد از مدتی به هنگام نشستن بصورت حالت درست تغییر می دهد.

این محصول دارای روکش کتان قابل تعویض و شستشو می باشد.

هر یک از مدلهای پشت کمری با روکش کتان قابل تعویض و شستشو در سه رنگ موجود میباشد.

کاربرد پشت کمری طبی مخصوص اتومبیل:

این محصول از خاصیت انعطاف پذیری بالایی برخوردارمی باشد که سبب می گردد هنگام نشستن برروی صندلی خودرو فشارکمتری به ماهیچه ها و ستون فقرات وارد شود و از دردهای عضلانی ناشی از گرفتگی ماهیچه ها و آرتروز پیشگیری می نماید فوم های هوشمند بنا به خاصیت خود سبب کاهش و تقسیم فشار در نقطه تماس گشته و موجبات آسانی گردش خون را فراهم می آورند این امر به نوبه خود از کرختی عضلات جلوگیری می نماید طراحی این محصول به گونه ای است که با استفاده از آن مهره های ستون فقرات دریک سطح قرار گرفته و فشار کمتری به این نواحی وارد می شود استفاده ازپشت کمری هوشمند باعث می شود تا احساس راحتی بیشتر و آرامش را بر روی صندلی خودرو تجربه کنید ویژگی اصلی انواع پشت کمری هوشمند ایجاد آرامش و انرژی به دلیل مناسب قرار گرفتن ستون فقرات در هنگام استفاده می باشد

ویژگی پشت کمری طبی مخصوص اتومبیل:

طراحی شده به جهت قرار گیری روی صندلی اتومبیل

بدون نیاز به کمربند

مناسب برای استفاده در سفرهای شهری و بین شهری

اندازه: 6*25*30 سانتی متر

تامین کننده: هوشمند

کشور مبدا: ایران

درج دیدگاه / پرسش

به این محصول از 1 تا 5 امتیاز دهید.
    1           5

برچسب ها: بالش طبی, هوشمند

  فیلتر کردن