دستگاه تخمین زمان تخمک گذاری و تعیین جنسیت جنین

مشتری گرامی
در نظر داشته باشید موجودی و قیمت وبسایت به روز بوده و نیاز به استعلام تلفنی نیست، هرآنچه که قابلیت اضافه شدن به سبد خرید را داشته باشد موجود است. مشتریان ساکن شهر تهران میتوانند در هنگام ثبت سفارش تاریخ و بازه ی زمانی تحویل کالا را انتخاب نمایند و برای سایر شهرها تاریخ تحویل بر اساس شرایط پست و تیپاکس میباشد.

دستگاه تخمین زمان تخمک گذاری و تعیین جنسیت جنین - یوتست

مقاله تعیین جنسیت جنین

در سال 2012 شرکت تایوانی Pan Pac medical copration اقدام به تولید دستگاهی کوچک و قابل حمل نمود که با کاربری بسیار ساده و با استفاده از یک پدیده طبیعی مرتبط با زمان تخمک گذاری در بدن مادر ، امکان تخمین زمان تخمک گذاری را فراهم نمود. در ادامه با نحوه ی استفاده این دستگاه آشنا خواهیم شد.

دستگاه تست زمان تخمک گذاری یوتست

دستگاه یوتست کوچکترین میکروسکوپ تعیین زمان تخمک گذاری بوسیله بزاق دهان می باشد. با یوتست میتوان زمان تخمک گذاری را بدون نیاز به آزمایشات مکرر ادرار و خون و یا تعیین درجه حرارت بدن مشخص کرد. از آنجا که با نزدیکی به فاز تخمک گذاری زن، سطح هورمون استروژن در خون افزایش می یابد، در بزاق دهان یک سری کریستال سرخس مانند تشکیل خواهد شد. با استفاده از این دستگاه و تصویر برداری از این کریستال های سرخسی شکل و مقایسه ساختار آن با تصاویر نمونه (شاهد) می توان به نزدیکی یا دوری از زمان تخمک گذاری پی برد.

نحوه استفاده

به این صورت که ابتدا درپوش لنز را برداشته و مقدار کمی بزاق دهان را روی لنز آن میگذاریم 1 دقیقه اجازه میدهیم تا بزاق خشک شود. سپس درپوش دستگاه را میبندیم، دستگاه را روشن میکنیم و آن را روی دوربین گوشی موبایل قرار می دهیم. وارد اپلیکیشن میشویم پس از انتخاب منو دوربین از بزاق عکس میگیریم. سپس تصویر گرفته شده را با تصاویر نمونه مقایسه میکنیم. تصویر گرفته شده به هرکدام از تصاویر نمونه نزدیک تر بود آن را انتخاب می کنیم. تصاویر نمونه شامل گروهی با سه فاز مختلف هستند. این گروه شامل سه فاز A و B و C خواهد بود. 


فاز A : دوره ی عدم تخمک گذاری

فاز B : دوره ی انتقال از فاز عدم تخمک گذاری به فاز تخمک گذاری

فاز C: دوره ی 2 یا 3 روزه ی تخمک گذاری

 پس از انتخاب، فاز مورد نظر وارد تقویم از پیش طراحی شده اپلیکیشن می شود و می توانیم روزهای مختلف از دوره ماهانه تخمک گذاری را مشاهده کنیم. اگر تصویر کریستال سرخسی بزاق دهان مادر در فاز C جای گرفت، مقاربت در این دوره احتمال پسر آوری بالاتری نسبت به سایر زمان ها خواهد داشت. و در صورتیکه تصویر کریستال سرخسی بزاق دهان در فاز B قرار گرفت ، مقاربت در این زمان احتمال تولد فرزند دختر در آینده را افزایش خواهد داد. پس از پایان هر ماه، اپلیکیشن یک نمودار از دوره تخمک گذاری در اختیار ما قرار می دهد که می توانیم این سیکل را دراختیار پزشک متخصص خود قرار دهیم. 

خصوصیات:

1- منبع تغذیه: باتری ساعت 3 ولتی

2- کوچک، ساده و قابل حمل

یوتست دستگاهی منحصر به فرد و پیشرو در علم پزشکی نوین است که می تواند داده های مطمئن و قابل استنادی در اختیار شما قرار دهد. این دستگاه با استفاده از بزاق دهان فرد میزان سرخسی بودن تبلور آن را بررسی و وضعیت تخمک گذاری فرد را ثبت می نماید. از یوتست برای تعیین جنسیت جنین، تشخیص مرحله تخمک گذاری، تعیین بهترین روز برای اقدام به باروری در زوجین نابارور، بررسی وضعیت هورمونی زنان یائسه، پیش بینی روزهای قاعدگی و تخمک گذاری در ماه های پیش رو و زوجینی که تمایل به هرگونه وسیله پیشگیری ندارند، استفاده می شود. 

سیکل نرمال ماهیانه خانم ها 28 روزه است که نرم افزار یوتست آن را به سه بازه زمانی: عدم تخمک گذاری، شروع تخمک گذاری و حداکثر میزان تخمک گذاری تقسیم می کند. دقت کنید در زمان استفاده از داروهای هورمونی، دوران قاعدگی، دوران حاملگی و دوران شیردهی نتایج تست متغیر می باشد. یوتست وسیله ای است کاملا شخصی و امکان استفاده چند نفره از آن وجود ندارد. در مواقعی که تشخیص عکس دشوار است، چند دقیقه بعد دوباره تست را تکرار کنید. بهترین زمان استفاده از یوتست بعد از بیدار شدن از خواب صبح به صورت ناشتا یعنی قبل از مصرف مواد غذایی، مایعات، سیگار و مسواک زدن است. اگر به هردلیل موفق به انجام تست در زمان مقرر نشدید یا تمایل داشتید دوباره تست را تکرار کنید باید قبل از انجام تست حداقل سه ساعت ناشتا باشید. 

درپوش لنز را در جهت عکس عقربه های ساعت بچرخانید، با استفاده از انگشت خود مقدار کمی از بزاق را برروی لنز قرار دهید و توجه کنید بزاق فاقد حباب باشد و مقدار بسیار کمی از بزاق برای انجام تست کافی است. لازم نیست انگشتتان را روی لنز بکشید و یا بمالید. 5 دقیقه صبرکنید تا بزاق با دمای محیط به صورا طبیعی خشک شود. درب لنز را بسته و دستگاه را روشن کنید. دستگاه را روی د.ربین تلفن همراه قرار دهید. برنامه ای را که از قبل روی تلفن همراهتان نصب کرده اید را اجرا کنید. وارد گزینه دوربین شوید و در صوتیکه تصویر شفاف بود عکس بگیرید. در غیر این صورت باید دستگاه را روی دوربین موبایل کمی جا به جا کنید تا تصویر شفاف شود. تصویر گرفته شده شبیه به کدام گزینه است؟ A، B و یا C ؟ انتخاب کنید! اپلیکیشن به طور خودکار با توجه به سیکل 28 روزه وضعیت تخمک گذاری را در تقویم ثبت می کند. 

مرحله A ابتدای دوره است که در آن تخمک گذاری انجام نمی شود و معمولا 6 الی 9 روزه است. در این مرحله بزاق دهان دارای نقاط پراکنده است. مرحله B که با مقدار اندکی از تصاویر سرخسی شکل تعیین می شود و آغاز تخمک ریزی و انتقال می باشد. مرحله C پیک تخمک گذاری، آماده ترین روز تخمک برای لقاح است که روز 14 ام اتفاق می افتد و این مرحله 1 یا 2 روزه است. سپس چرخه به حالت A برمی گردد. 

پس از انجام تست های روزانه، نرم افزار براساس اطلاعات بدست آمده از شما نموداری رسم میکند که در آن وضعیت تخمک گذاری، قاعدگی و هورمونی شما را در طول سیکل ماهانه بررسی میکند. این یعنب همان پرونده دقیق شما! از قابلیت های نرم افزار یادآوری روزانه انجام تست است. برای این کار به منو اصلی میرویم، گزینه یادآوری را فعال می کنیم و از این به بعد نرم افزار هر روز انجام تست را به شما یادآوری می کند. پس از انجام هر تست لنز دستگاه را با دستمال لطیف نم دار پاک و حتما خشک نمایید. درب لنز را ببندید و از لنز دستگاه به خوبی مراقبت کنید. برای تعویض باتری دستگاه، درپوش بالای دستگاه را باز کنید، قسمت فلزی را به آرامی به پایین فشار دهید باتری آزاد می شود. باتری جدید را به صورتی که قطب مثبت یا نوشته دار آن رو به بالا باشد داخل دستگاه قرار دهید و درب دستگاه را ببندید.

مشخصات فنی
قابلیت خاموشی خودکار ندارد
نوع کاربری خانگی
زمان پاسخگویی به تست 5 الی 10 دقیقه
منبع تغذیه باطری
نوع باتری باطری ساعتی
نمایشگر تعویض باتری ندارد
سایر ویژگی ها سبک کاربری آسان دارای اپلیکشین اختصاصی قابل نصب بر روی انواع گوشی هوشمند

درج دیدگاه / پرسش

به این محصول از 1 تا 5 امتیاز دهید.
    1           5

  فیلتر کردن