گن جلیقه ای غزن دار آقایان فاجات مدل Fajat 11017 کلمبیا

مشتری گرامی
در نظر داشته باشید موجودی و قیمت وبسایت به روز بوده و نیاز به استعلام تلفنی نیست، هرآنچه که قابلیت اضافه شدن به سبد خرید را داشته باشد موجود است. مشتریان ساکن شهر تهران میتوانند در هنگام ثبت سفارش تاریخ و بازه ی زمانی تحویل کالا را انتخاب نمایند و برای سایر شهرها تاریخ تحویل بر اساس شرایط پست و تیپاکس میباشد.

گن جلیقه ای غزن دار آقایان فاجات مدل Fajat 11017 کلمبیا

گن جلیقه ای غزن دار آقایان فاجات مدل Fajat 11017 کلمبیا

کاربرد:

مناسب جهت عمل جراحی شکم و پهلو آقایان

مناسب جهت عمل جراحی ژنیکوماستی آقایان

رنگ: کاراملی


    ویژگی ها:

    • دارای سه ردیف غزن در وسط
    • دارای بند تنظیم شونده به وسیله 3 ردیف غزن

    جنس گن های فاجات:

    لایه داخلی گن های جراحی و لاغری فاجات از الیاف ویول تکس تشکیل شده است. ویول تکس (viveltex) شامل چهارماده کاسماکل EMI (Cosmacol EMI)، جینکوبیلوبا (Gingko Biloba)،  جلبک دریایی (seaweed) و ویتامین E  می باشد که در کپسول هایی از جنس  بایو پلیمر قرار دارند.

    • Cosmocol EMI: حاوی مواد معدنی جهت حفظ رطوبت در سطح پوست و جلوگیری از خشکی پوست. همچنین دفع چربی را در سطح پوست تنظیم می کند.
    • Seawead(جلبک دریایی): موجب اصلاح جریان خون و لنف در پوست شده و به کاهش سایز، استحکام پوست و حفظ رطوبت پوستی کمک می کند.
    • Vitamin E(ویتامین E): با خاصیت آنتی اکسیدان، رادیکال های آزاد را خنثی کرده، روند پیری پوست را به تاخیر می اندازد و با خاصیت ضد التهابی  باعث کاهش اسکار جراحی و تسریع روند ترمیم بافتی می شود.
    • Gingko Biloba: نوعی گیاه که باعث تحریک بازسازی کلاژن پوست و تحریک سیستم گردش خون مویرگی و کاهش اگزما های پوستی شده و پوست را استحکام می بخشد.

    جدول و نحوه اندازه گیری

    اندازه گیری دقیق و انتخاب سایز مناسب گن یکی از موارد مهم در بهره مندی از حداکثر کارایی گن های بعد از عمل جراحی زیبایی می باشد. در این خصوص گرفتن راهنمایی از کارشناسان و متخصصان شرکت میتواند شما را در این امر یاری نماید.

    تلفن تماس با مشاوران ماهان مدیکال

    ( 9 صبح الی 5 بعد از ظهر )




    مشخصات فنی
    کشور سازنده کلمبیا
    مشخصات فیزیکی
    جنسیت مردانه
    رنگ کاراملی
    پوشش دهی شکم-پهلو-سینه

    درج دیدگاه / پرسش

    به این محصول از 1 تا 5 امتیاز دهید.
        1           5

    برچسب ها: گن بعد از عمل جراحی, فاجات, ۱۱۰۱۷

      فیلتر کردن