مشتریان گرامی به اطلاع میرسانیم ، شرکت تجهیزات پزشکی ماهان طب و واحد فروش وبسایت ماهان مدیکال از تاریخ 1402/12/28 لغایت 1403/01/13 تعطیل میباشد.
ژل ضد عفونی کننده دست درموسپت یک لیتری - DERMOSEPT Gel - کد 438

مشتری گرامی
در نظر داشته باشید موجودی و قیمت وبسایت به روز بوده و نیاز به استعلام تلفنی نیست، هرآنچه که قابلیت اضافه شدن به سبد خرید را داشته باشد موجود است. مشتریان ساکن شهر تهران میتوانند در هنگام ثبت سفارش تاریخ و بازه ی زمانی تحویل کالا را انتخاب نمایند و برای سایر شهرها تاریخ تحویل بر اساس شرایط پست و تیپاکس میباشد.

ژل ضد عفونی کننده دست درموسپت یک لیتری - DERMOSEPT Gel - کد 438

ژل ضدعفونی کننده دست درموسپت یک آنتی سپتیک بسیار موثر و سریع الاثر برای از بین بردن میکروارگانیسم های بیماریزا روی پوست دست می باشد و برای بهداشت دست پرسنل شاغل در مشاغل پزشکی و درمانی مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به اینکه حدود 80% عفونتهای بیمارستانی از طریق تماس دست منتقل می شوند محلولهای الکلی یکی از موثرترین راهها برای کاهش آسیب ها و هزینه های ناشی از عفونتهای بیمارستانی شناخته شده اند.

مزایا:

فرمول درموسپت بر پایه آخرین تحقیقات مراکز علمی جهان ساخته شده به نحوی که بتواند هم یک ضدعفونی با پوشش میکروب کشی بسیار بالا بوده و هم دارای حداقل مواد تحریک کننده پوستی باشد.

موثر بر روی طیف وسیعی از باکتری ها، قارچها، ویروسها

مقرون به صرفه

حاوی مواد نرم کننده پوست

جلوگیری از خشکی بیش از حد و عوارض پوست 

بوی مطبوع

اثر ضدمیکروبی پایدار

محلول درموسپت دارای افزودنیهای ویژه جهت حفظ سلامت پوست دست می باشد و استفاده از آن در بخش های بستری توصیه می گردد.

طیف اثر:

باکتری های گرم مثبت و منفی ، قارچ ها، مایکو باکتریوم ها (TbB و ... )، ویروس ها HCV,HBV,HIV,H1N1

ترکیبات:

اتانول،ایزوپروپانول، نرمال پروپانول ، بنزالکانیوم کلراید، گلیسرین ، دایمتیکون و سایر اقزودنیهای مجاز

دستور مصرف:

ضدعفونی بهداشتی دستها

2 تا 3 سی سی از محلول را بر روی کلیه قسمتهای دست آغشته کرده و هر دو دست را بر روی یکدیگر مالش دهید به نحوی که بین انگشتان ، پشت و روی دست تا مچ به محلول آغشته گردد. برای مدت 30 ثانیه اجازه دهید که محلول در حین مالش از روی پوست خشک شود.

ضدعفونی قبل از انجام عمل جراحی

دستها و ساعدها را طی دو مرحله ضدعفونی نمائید بطوریکه در هر مرحله دست ها را به 6 میلی لیتر از محلول آغشته کرده و به مدت 90 ثانیه مالش دهید از آّبکشی دستها پس از استفاده از محلول درموسپت خودداری فرمائید.

تائیدیه ها 

دارای تائیدیه و ثبت شده در وزارت بهداشت درمان، آموزش پزشکی ، اداره نظارت بر دارو و مواد مخدر. گواهی عدم ایجاد حساسیت پوستی از دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد.

تست شده مطابق استاندارد اروپایی EN12791 ، EN1500 ،EN1276( شماره ثبت دارویی: 1228096860)

شرایط نگهداری و ایمنی:

دور از نور خورشید و منابع حرارت نگهداری شود. محلول آتشزا است از اسپری آن بر روی شعله خودداری شود. از استنشاق و بلعیدن محلول خودداری شود. در پوش همیشه بسته نگهداشته شود. فقط برای استعمال خارجی و بر روی پوست سالم مصرف شود.

بسته بندی:

بطری یک لیتری

تعداد در کارتن:

12 عدد

مشخصات فیزیکی
درب بطری پمپ فشاری
تعداد در کارتن 12 عدد
حجم 1 لیتر

درج دیدگاه / پرسش

به این محصول از 1 تا 5 امتیاز دهید.
    1           5

برچسب ها: ژل ضدعفونی کننده دست, ژل ضدعفونی کننده دست درموسپت رضاراد

  فیلتر کردن